بهترین راه‌ برای جوانسازی پوست صورت با +PRP شیوه نوین جوانی

بهترین راه‌ برای جوانسازی پوست صورت با +PRP شیوه نوین جوانی

Facial skin rejuvenation

تمایل ذاتی ما به افزایش طول عمر و جلوگیری از روند پیری مسئله‌ای غیرقابل انکار است. این مسئله از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که انسان‌ها را به دنبال راهکارهای جدید و پیشرفته‌ای برای جلوگیری از آن می‌کشاند. در این مقاله قصد داریم به روش‌های مختلف جوانسازی پوست صورت پرداخته و روش‌هایی که به آن می‌توانیم از جمله آرایش، بوتاکس، جراحی و همچنین روش‌های جدیدی مانند پی‌آرپی پلاس را مورد بررسی قرار دهیم.

عوامل پیری زودرس و بهترین راهکارهای مقابله با آن

معمولاً مشکلات پوست که باعث می شود پوست یا چهره ما پیرتر به نظر برسد شامل چین و چروک در صورت و همینطور افتادگی پوست صورت است. ما از روش‌های درمانی مختلف برای این که مانع از سرعت روند پیر شدن پوست یا چهره‌ی ما شود استفاده می کنیم مثل محصولات آرایشی بهداشتی ، تزریق بوتاکس و یا استفاده از جراحی است و در این میان روشی مثل +PRP جایگاه خاص خود را دارد . می‌دانید که در واقع روند پیری به خاطر تغییراتی است که در عوامل مختلفی در درون پوست اتفاق می افتد و مهمترین آن ها رشته های پروتئینی کلاژن است که با فرسودگی آن‌ها قوام پوست هم از بین می‌رود و با انقباض عضلانی و همین طور اتفاق‌هایی که در بدن میافتد به مرور شل شدن پوست اتفاق میافتد و بعد چین و چروک به وجود می‌آید. روش‌های مختلفی که خدمت شما ارائه شد همه آن‌ها می‌توانند جلوی این روند را بگیرند و خصوصاً با انجام عمل جراحی ما می‌توانیم تغییرات پیری را برای مدت مشخصی کاملا از بین ببریم اما نکته قابل توجه اینجا است که این تغییراتی که به وجود می‌آید چه عوارض و مشکلاتی رو می‌تواند در بر داشته باشد در کنار سایر روش‌های جوانسازی پوست روش +PRP جایگاه خاص خود رو دارد به این دلیل که از امکانات طبیعی خود بدن استفاده می‌شود برای اینکه جلوی روند پیری زودرس را بگیرد و شادابی خاصی به پوست ما ببخشد .

premature aging

در این میان +PRP با توجه به اقدامات تشخیصی که در مورد آن صورت می‌گیرد جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد . عوامل مختلفی باعث می‌شوند که پیری زودرس اتفاق بیافتد و چهره ما زودتر از زمان موعد خودش پیر به نظر برسد ، از عوامل ژنتیکی گرفته تا عوامل محیطی مثل پرتو نورخورشید یا اختلالات درونی مثل اختلالات هورمونی و همین طور عادات بد غذایی یا این که مصرف سیگار و دخانیات و مواد محرک ، این ها عواملی هستند که می‌توانند باعث پیری زودرس شوند. لازم است برای اینکه ما بتوانیم برای جوانسازی پوست اقدام موثری داشته باشیم ، حتماً دلایل به وجود آمدن آن را بدانیم ، برای همین است که +PRP جایگاه خاص خود را دارد ، به دلیل اقدامات تشخیصی که صورت می‌گیرد تا به درستی مشخص شود که چه اتفاقی افتاده است که دچار پیری زودرس شدیم و اقدامات درمانی که صورت می‌گیرد به واسطه حضور فناوری بایورزونانس این امکان را ایجاد می‌کند که به طور موثرتری جوانسازی پوست صورت گیرد.

پی آر پی پلاس: امید جدید برای جوانسازی پوست صورت

در میان روش‌های مختلف جوانسازی پوست، پی‌آرپی پلاس به دلیل استفاده از امکانات طبیعی بدن و فناوری بایورزونانس، جایگاه ویژه‌ای دارد. این روش به دلیل امکانات تشخیصی و درمانی که ارائه می‌دهد، به عنوان یک روش پیشرفته و اثربخش در جوانسازی پوست شناخته می‌شود. ترکیبی از تکنولوژی بایورزونانس و استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت، این روش را به یکی از بهترین گزینه‌های جلوگیری از پیری زودرس پوست تبدیل کرده است.

woman getting face prp treatment close up copy 2

مراحل انجام کار بسیار ساده است ، همان طور که در سایر روش‌های مختلف پی‌آرپی پلاس گفته شد بعد از اینکه ژل پلاکتی یا پلاکت‌های خون فرد جدا شد و آن بخش از پلاسما که غنی از پلاکت است ، باید با استفاده از روش‌های در واقع مختلفی که وجود دارد ما نقاط خاصی را برای تزریق این محلول ژل پلاکتی تقویت شده مشخص کنیم. تقویت شده از این جهت است که سیگنال‌هایی یا در واقع داروهای فرامولکولی که عمدتا از داروهای هومیوپاتی و بایورزونانس است با استفاده از تکنولوژی بایورزونانس بعد از اینکه اقدامات تشخیصی صورت گرفت حالا قرار است که به ژل پلاکتی اضافه شود تا این که تاثیرات درمانی آن به اوج خود برسد .

آنالیز پوست صورت از طریق اسکن مو !

حتما تا اینجا متوجه شده اید که تفاوت بارزی که روش درمانی پی‌آرپی پلاس با سایر روش های این چنینی دارد این است که اقدامات تشخیصی قبل از اقدامات درمانی باید صورت گیرد و دلیل آن مشکل کاملا مشخص شود و حتی میزان درصدی از اینکه ، آن دلیل یا علت می‌تواند باعث بروز مشکل شود کاملاً مشخص شود و در مرحله بعدی داروهای فرامولکولی یا سیگنال‌های مناسبی از بایورزونانس انتخاب شود برای اینکه در انتها وقتی که به آن ژل پلاکتی اضافه می‌شود بتواند تاثیر درمانی را افزایش دهد .در این میان استفاده از اسکن پوست بسیار به تاثیر درمانی پی‌آرپی پلاس کمک کرده است .

در اسکن مو دقیقا چه اتفاقی می‌افتد ؟ ما دلایل مختلف پیری زودرس پوست را پیدا می‌کنیم به روش پی‌آرپی پلاس با استفاده از تکنولوژی بایورزونانس این امکان وجود دارد که عوامل مختلفی که دخالت دارند در پیری زودرس پوست مشخص شود ازعوامل ژنتیکی گرفته ، استرس‌های محیطی، تاثیر نور ماورای بنفش خورشید و همین طور مشکلات تغذیه‌ای ، اختلالات هورمونی که وجود دارد و همین طور بیماری‌های مختلف دیگری که می‌توانند به طور غیر‌مستقیم بر روی قوام پوست تاثیر بگذارند و مشکلاتی را ایجاد کنند که پوست به ظاهر پیرتر به نظر برسد. بنابراین با انجام اسکن مو نه تنها می توانیم عوامل مختلف را که باعث پیری زودرس پوست شده‌اند را پیدا کنیم ، بلکه میتوانیم خودِ لایه‌های مختلف پوست را هم مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم وضعیت رشته های کلاژن یا اِلاستین و عوامل دیگری که از نظر پزشکی تاثیر دارند بر روی قوام پوست و می‌توانند در بروز چین و چروک نقش داشته باشند آن ها را تشخیص دهیم و در نهایت از طریق همین اسکن مو که توسط تکنولوژی بایورزونانس صورت می‌گیرد ما می‌توانیم داروهای فرامولکولی یا بایورزونانس مناسبی را فراخور مشکلات فرد پیدا کنیم تا با اضافه کردن آن به ژل پلاکتی بتوانیم تاثیر درمانی روش پی‌آرپی را افزایش دهیم به همین دلیل است که از واژه پی‌آرپی پلاس استفاده می شود.

بهبود چین و چروک پوست صورت با +PRP

وقتی صحبت از جوانسازی پوستِ صورت می‌شود اولین نکته‌ای که به ذهن خطور می‌کند بحث مربوط به روشی است که ما بتوانیم جلوی چین و چروک صورت را بگیریم .چرا که چین و چروک صورت و یا افتادگی پوست یکی از مهمترین نشانه های پیری زودرس چهره است به همین دلیل روش‌های مختلفی به وجود آمدند برای اینکه بتوانند چین و چروک صورت را تا حدود زیادی برطرف کنند ، در این میان ما باید بدانیم چه عواملی باعث شده است که چین و چروک به وجود بیاید. معمولاً از نظر پزشکی اتفاقی که در پوست می‌افتد و قوام پوست از بین می‌رود بحث مربوط به رشته‌هایی است به نام کلاژن که این رشته‌ها قوام پوست را تعیین می‌کنند .اگر به هر دلیلی این رشته‌ها کاهش پیدا کنند و یا اینکه نتوانند کار خود را به درستی انجام دهند ، پیری زودرس با بروز چین و چروک روی صورت ، خودش را نشان می‌دهد. باید بدانیم چه عواملی دخالت دارند برای اینکه ما دچار پیری زودرس در چهره خود شویم . در اینجا عوامل مختلفی دخالت دارد از جمله عوامل ژنتیکی ، عوامل محیطی ، سبک زندگی نادرست ، استفاده از دخانیات یا سیگار و سایر محرک‌ها ،این‌ها عواملی هستند که می‌توانند در این زمینه دخالت واضحی داشته باشند و همین طور اختلالات هورمونی و مشکلات دیگری که به طور غیر مستقیم می‌توانند بر روی چهره ما تاثیر بگذارند و باعث چین و چروک زودهنگام شوند.

side view senior woman skin texture copy 1

در مجموع عوامل مختلفی که می توانند باعث چین و چروک شوند باید تشخیص داده شوند . صِرف استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی برای این که چین و چروک را از بین ببریم یا استفاده از روش های دیگر مثل جراحی پلاستیک برای کشیدگی پوست یا لیفتینگ پوست و همین طور استفاده از بوتاکس ، درست است که می‌تواند در ظاهر جلوی این روند را بگیرد ولی نکته اساسی و مهم این است که به درستی آیا روشی وجود دارد که ما بتوانیم تک تک این عوامل را تشخیص دهیم و برای هر کدام اقدام درمانی مناسبی انجام دهیم ؟ در حال حاضر روش پی‌آرپی پلاس که مبتنی بر تکنولوژی بایورزونانس است این امکان را برای ما ایجاد می‌کند که قبل از انجام پی‌آرپی افزودن ژل پلاکتی تقویت شده که از فاکتورهای رشد پلاکتی استفاده می‌کنیم که می‌تواند باعث جوانسازی پوست صورت شود و جلوی روند پیری را بگیرد یا کند بکند تنها روشی است که ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم که نه تنها به جوانسازی پوست صورت کمک می‌کند دلایل این روند پیری زودرس را هم مشخص می‌کند و با استفاده از عوامل درمانگر یا داروهای فرامولکولی و بایورزونانس کمک می‌کند که تاثیرات جوانسازی پی‌آرپی پلاس به مراتب افزایش پیدا کند .

جراحی پلاستیک صورت با +PRP

این درست است که در شرایط خاصی جراحی پلاستیک یا اقدامات مرتبط با آن تنها راهکار می‌توانند باشند . مثلا مثل افتادگی پلک یا بحث لیفتینگ یا کشیدن پوست این‌ها مواردی هستند که با جراحی قابل انجام هستند . اما روش‌های دیگر را که ما معمولاً برای آن ها اولویت قائل هستیم ، خصوصا استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی ، تغییر سبک‌ زندگی ، این ها مواردی هستند که ما به عمل جراحی ترجیح می‌دهیم .در این میان پی‌آرپی پلاس جایگاه خاص خود را دارد به این دلیل که علاوه بر این که می شود از ژل پلاکتی تقویت شده استفاده کرد ، با انجام اقدامات تشخیصی خاص می توانیم دلیل پیری زودرس را متوجه شویم و اقدامات درمانی موثرتری انجام دهیم برای اینکه جلوی آن علل را بگیریم . برای نمونه این که چه سهمی از پیری زودرس به دلیل مسائل و عوامل ژنتیکی اتفاق افتاده است ، چقدر از آن مربوط به سبک زندگی می‌شود ، چقدر از آن مربوط می‌شود به حالات روحی مختلفی که ما تجربه می‌کنیم ، اخم می‌کنیم دچار خشم می‌شویم یا دچار نگرانی می‌شویم ، همه‌ی این‌ها روی چین و چروک صورت ما تاثیر می‌گذارد یا اگر دچار اختلال هورمونی باشیم می‌تواند روی لکه‌های صورت یا اینکه مشکلات دیگری از نظر میزان رطوبت پوست و چربی پوست به وجود می‌آورد تاثیر گذارد. بنابراین شناخت عواملی که باعث می‌شوند پیری زودرس اتفاق بی‌افتد نکته‌ای است که فقط و فقط از طریق فناوری بایورزونانس که در کنار پی‌آرپی پلاس صورت می‌گیرد می‌تواند درمان موثری را برای جوانسازی پوست ارائه دهد . بنابراین در کنار عمل جراحی پلاستیک و استفاده از لیزر کم توان به نظر می‌رسد پی‌آرپی پلاس یک روش طبیعی و ایمن است که می‌تواند جوانسازی را به بهترین نحو ممکن انجام دهد .

مرطوب کنندگی پوست صورت با +PRP

شاید برایتان جالب باشد بدانید که ، خشکی پوست یکی از مهمترین عللی است که می‌تواند باعث پیری زودرس شود هرچند روش‌های درمانی مختلفی وجود دارد که بتوانیم رطوبت پوست را حفظ کنیم با این حال لازم است بدانیم که چه عواملی باعث خشکی پوست می‌شود و بتوانیم جلوی آن‌ها را بگیریم . یکسری از عوامل هستند که ربطی به مشکلات درونی ما ندارند ، عوامل محیطی مثل زندگی در مناطقی که به شدت گرم یا خشک است می‌توانند تاثیر بگذارند یا افرادی که به واسطه طبیعت و مزاجشان از آب کمتری استفاده می‌کنند ، افرادی که دچار اختلالات هورمونی هستند مثلاً کم کاری تیروئید می‌تواند باعث خشکی پوست شود و عوامل مختلف دیگری که وجود دارد . نکته بارز و مهم اینجاست که ما باید بتوانیم برای حفظ رطوبت پوستمان علاوه بر اینکه از محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می‌کنیم اصلاح سبک زندگی داشته باشیم ، بدانیم چه عواملی باعث می شوند رطوبت پوست ما از بین برود و خشکی اتفاق بیافتد و متعاقب آن پیری زودرس . ولی در این میان استفاده از روش پی‌آرپی پلاس این کمک را به ما می‌کند که تمام عوامل مختلف از جمله عوامل ژنتیکی را در این میان لحاظ کنیم و داروهای فرامولکولی یا سیگنال های مناسبی را برای افزودن به ژل پلاکتی انتخاب کنیم تا تاثیر درمانی پی‌آرپی پلاس برای حفظ رطوبت پوست ، افزایش چشمگیری پیدا کند .

بهبود لک صورت با +PRP

یکی از شایع ترینِ مشکلات پوستی بروز لک‌های پوستی است معمولا لک‌های پوستی روی صورت در اثر تابش نور خورشید به پوست به وجود می‌آید و شایعترین این لکه‌ها همان کک و مک هستند . در واقع کک و مک‌ها در اثر تابش نور خورشید به ویژه روی پوست‌های روشن به وجود می‌آیند . البته دلایل مختلف دیگری هم برای بروز لک‌های پوستی وجود دارد از جمله لک‌های پوستی که مربوط می‌شود به افزایش سن ، هر اندازه بیشتر در مجاورت با نور خورشید باشیم این لکه‌ها بیشتر در سنین بالا بروز پیدا می‌کنند ، عامل دیگر مربوط می‌شود به ویژگی‌های ژنتیکی که بعضی از افراد اساساً صورتشان خیلی سریع دچار لک می‌شود .

Freckles 1

عامل دیگر مربوط می شود به بیماری‌های مرتبط با اختلالات هورمونی ، هر بیماریی که بتواند اختلال هورمونی ایجاد کند به ویژه در خانم ها معمولاً با ایجاد لک‌های پوستی همراه است و همین طور مصرف داروهایی که برای درمان اختلالات هورمونی استفاده می‌شود که خود آن‌ها هورمونی هستند ، آن ها هم می‌توانند این لک‌های پوستی را به وجود بی‌آورند ، عامل دیگر مربوط می‌شود به واکنش‌های سیستم ایمنی ، هم واکنش‌های افزایش حساسیت در اثر مصرف محصولات آرایشی بهداشتی که بدن نسبت به آن‌ها واکنش آلرژیک نشان می‌دهد و همچنین بیماری‌های اُتوایمیون از جمله دلایلی هستند که می‌توانند باعث بروز لک‌های پوستی شوند ، مثلا بیماری ویتیلیگو یا لک و پیس لکه های روشنی روی پوست ایجاد می‌کند و یا بیماری لوپوس می‌تواند لکه‌های مختلفی را روی پوست صورت ایجاد کند به هر حال برای درمان اصولی لک‌های پوستی علاوه بر این که اقداماتی روی خود پوست صورت می‌گیرد باید برای علل پیدایش این لک‌های پوستی اقدام درمانی درستی صورت گیرد . ویژگی منحصر به فرد پی‌آرپی پلاس این است که قبل از اینکه ژل پلاکتی تزریق شود با اقدامات تشخیصی دلایل لک های پوستی مشخص می‌شود و با در نظر گرفتن سیگنال‌های درمانی مناسب سعی داریم که علاوه بر این که جوانسازی صورت بگیرد گامی موثر در جهت از بین رفتن لکه های پوستی برداریم .

چهره شاداب با +PRP

به احتمال زیاد با چهره هایی مواجه شده‌اید که شادابی لازم را در آن ها نمی‌بینید . دلایل مختلفی وجود دارد برای این که چهره ما شادابی خود را از دست بدهد . از مهمترین آن ها می‌توانیم به آلودگی هوا و همچنین به کمبود خواب و استراحت اشاره کنیم ، کمبود املاح و ویتامین‌ها ، استرس‌های روحی روانی می‌تواند عامل آن باشد ، اختلالات هورمونی و همین طور استفاده از داروهای هورمونی دلایلی هستند که می‌توانند شادابی را از چهره ما بگیرند . راهکارهای مختلفی وجود دارد برای اینکه ما بتوانیم شادابی را به چهره خود برگردانیم ولی یکی از مهمترین و موثرترین آن ها پی‌آرپی پلاس است ، چرا که قبل از اینکه ژل پلاکتی به صورت شما تزریق شود با انجام اقدامات تشخیصی مناسب دلیل شاداب نبودن چهره مشخص می‌شود و بعد با استفاده از تکنولوژی بایورزونانس ، سیگنال‌های درمانی مشخصی لحاظ می‌شود که بعداً به ژل پلاکتی القا می‌شود و در این صورت می‌تواند یک درمان موثر، ریشه‌ای و با دوام را به وجود آورد برای اینکه چهره شادابی داشته باشیم .

بهبود جای جوش صورت با +PRP

شاید با چهره‌هایی مواجه شده باشید که پوست صورتشان بسیار ناهموار و پر از جاهای جوش است ، جوش‌های قبلی که بروز پیدا کرده است. دلایل مختلفی برای بروز جوش‌های صورت وجود دارد ولی معمولاً این جوش‌ها به راحتی از بین خواهند رفت و جایی از خودشان باقی نمی‌گذارند ، اما برخی از این جوش‌ها که بسیار عمیق هستند می‌توانند تغییرات پایداری را در سطح پوست ایجاد کنند . دلایل مختلفی برای بروز جوش‌های صورت وجود دارد از جمله تغییرات هورمونی در سن بلوغ است ، استرس‌های روحی روانی ، بیماری‌ها و اختلالات هورمونی ، استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی که نامرغوب هستند و یا رژیم‌های غذایی پر چرب و پر شیرینی ، این‌ها معمولاً دلایل شناخته شده‌ای برای بروز جوش‌های صورت هستند .

person dealing with rosacea

اما نکته مهم اینجاست که بعد از اینکه جوش‌ها به وجود آمدند برای اینکه جوشگاه باقی نماند یا جای جوش باقی نماند ما باید اقدام درست و صحیحی در مورد درمان این جوش ها انجام دهیم . با استفاده از پی‌آرپی پلاس نه تنها کمک می‌کنیم که جایگاه جوش‌هایی که از قبل وجود داشتند به خوبی ترمیم شود و جوشگاه خفیف‌تری از خود به جا بگذارند ، این امکان وجود دارد که جلوی بروز جوش‌ها را بگیریم و یک درمان اصولی و اساسی برای آن ایجاد کنیم . علاوه بر اینکه از ژل پلاکتی استفاده می‌کنیم با استفاده از اقدامات تشخیصی قبل از پی آر پی پلاس ما می‌توانیم دلایل بروز جوش و احتمالاً دلایلی که در ترمیم جوشگاه‌ها وجود دارد را متوجه شویم و با انتخاب سیگنال‌های درمانی درست و صحیح ، یک اقدام درمانی اصولی و پایدار برای جوش‌های صورت و جوشگاه جوش‌های صورت انجام دهیم .

بوتاکس صورت یا +PRP

احتمالا با تزریق بوتاکس به عنوان یکی از روش‌های درمانی چین و چروک صورت آشنا هستید در واقع با تزریق سم بوتولینوم که تحت عنوان بوتاکس شناخته می‌شود باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود البته به طور موقت تا اینکه در اثر انقباض طولانی مدت آن چین و چروک‌ها دیگر روی صورت به وجود نیایند و چین و چروک‌هایی که قبلاً به وجود آمده است به واسطه فلج شدن موقت عضلات کم کم از بین می‌روند . ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که تزریق بوتاکس مشکلات خاص خود را دارد ممکن است در بعضی از افراد باعث افتادگی پلک می‌شود و یا در موارد نادری امکان دارد مسمومیت ایجاد کند و بعضی از افراد هستند که به دلایل پزشکی نمی‌توانند تزریق بوتاکس داشته باشند ولی صرف نظر از تمام مشکلاتی که تزریق بوتاکس می‌تواند داشته باشد روش پی‌آرپی پلاس جایگزین بسیار مطمئنی به جای بوتاکس است از این نظر که علاوه بر اینکه دلایل بروز پیری زودرس یا چین و چروک صورت را می‌توانیم متوجه شویم ، از خود پلاکت‌های بدن فرد می‌توانیم تحت عنوان ژل پلاکتی استفاده کنیم و با استفاده از فناوری بایورزونانس اقدامات درمانی مناسبی برای دلایل چین و چروک صورت انجام دهیم که نتیجه آن ، این می‌شود که یک درمان پایدار اصولی برای چین و چروک صورت ایجاد کنیم .

تقویت کلاژن با +PRP

همانطور که قبلا آشنا شده‌اید رشته‌های کلاژن که رشته های پروتئینی هستند باعث قوام پوست و حفظ رطوبت پوست می‌شوند . رشته‌هایی که با افزایش سن تولید آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و ما دچار چین و چروک و افتادگی پوست می‌شویم ، البته دلایل دیگری هم وجود دارد که کلاژن‌ها زودتر از حد معمول تولیدشان کاهش پیدا می‌کند و ما پیری زودرس پیدا می‌کنیم از جمله می‌توانیم به نور خورشید اشاره کنیم و همینطور اختلالات هورمونی ، کمبود املاح و ویتامین‌ها به ویژه ویتامین c ،سبک زندگی نادرست ، مثلا مصرف دخانیات و همینطور استرس‌های روحی روانی از جمله دلایلی هستند که می‌توانند باعث کاهش تولید رشته‌های کلاژن شوند و پیری زودرس ایجاد کنند و همینطور واکنش‌های سیستم ایمنی هم به شکل واکنش‌های آلرژیک و همین طور بیماری‌های خود ایمنی که وجود دارند می‌توانند به پیری زودرس دامن بزنند و دلیلش آن هم کاهش تولید کلاژن در بدن است .روش‌های مختلفی وجود دارد که ما بتوانیم این کاهش تولید کلاژن را جبران کنیم ولی یکی از موثرترین این روش‌ها پی‌آرپی پلاس است به دلیل اینکه علاوه بر اینکه از ژل پلاکتی فرد استفاده می‌شود برای اینکه بتوانیم توان ترمیم یا تولید کلاژن‌ها را افزایش دهیم بلکه می‌توانیم دلیل پیری زودرس یا دلیل کاهش تولید کلاژن را هم متوجه شویم و با استفاده از فناوری بایورزونانس سیگنال‌های درمانی یا اطلاعات درمانی مناسبی در نظر بگیریم که ساخت کلاژن در بدن افزایش پیدا کند .

صحبت پایانی

در میان روش‌های مختلف جوانسازی پوست، پی‌آرپی پلاس به دلیل استفاده از امکانات طبیعی بدن و فناوری بایورزونانس، جایگاه ویژه‌ای دارد. این روش به دلیل امکانات تشخیصی و درمانی که ارائه می‌دهد، به عنوان یک روش پیشرفته و اثربخش در جوانسازی پوست شناخته می‌شود. ترکیبی از تکنولوژی بایورزونانس و استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت، این روش را به یکی از بهترین گزینه‌های جلوگیری از پیری زودرس پوست . مشکلات پوستی تبدیل کرده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دکتر کامران جلالی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *